كي‌روش: جادوگر و سوپرمن نيستم

 

کارلوس کي‌روش در خصوص شايعاتي که پيرامون مشکلات مالي‌اش با فدراسيون فوتبال مطرح مي‌شود، گفت: وقتي بحث فوتبال و تيم ملي به ميان مي‌آيد تعهد و وظيفه‌ام است که صادقانه پاسخ دهم. مسائل مالي جزيي از زندگي شخصي من محسوب مي‌شود که نمي‌توانم در خصوص آن صحبت کنم.

وي در پاسخ به اين سؤال که اگر بعدها از لحاظ مالي پول او پرداخت نشود باز هم اين صحبت را انجام مي‌دهد يا خير، گفت: پرداخت حقوق‌ها در زمان‌هاي مناسب مسايل شخصي است و همان‌طور که توضيح دادم نيازي نمي‌بينم که اين مسايل را رسانه‌اي کنم.

کي‌روش تاکيد کرد: مطمئن باشيد اگر روزي فدراسيون، از کار من راضي نباشد عذر من را خواهد خواست چون براي مسائل فني و ارتقاي پيشرفت فوتبال به ايران آمده‌ام. فلسفه مربيگري من با ديگر مربيان متفاوت است. روش من اين نيست که مشکلات را در رسانه‌ها مطرح کنم و اگر کم و کاستي وجود داشته باشد آن را با سرپرست تيم در ميان مي‌گذارم و مشکلات را به مطبوعات نمي‌کشانم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ادامه داد: دليل استفاده فدراسيون فوتبال ايران از من به اين خاطر بود که از دانش و تجربه مربيگري‌ام استفاده شود و اگر قرار است همان کارهاي قبلي تکرار شود به هيچ دردي نمي‌خورد. من بايد خودم را با فرهنگ و آداب ايراني تطبيق دهم و با همه شرايط کنار بيايم.

وي در خصوص اينکه با اين طرز تفکر حرفه‌اي آيا حاضر هستيد دانش‌تان را در اختيار مربيان ايراني بگذاريد يا خير، گفت: در بندي از قرارداد من آمده که در زمان‌هاي لازم آموزش مربيگري را به ديگران انتقال دهم چون من جادوگر و سوپرمن نيستم که نخواهم به کسي اطلاعات بدهم. مطمئن باشيد در زمان مناسب با کمال ميل دانش و تجربه را در اختيار مربيان ايراني مي‌گذارم.

کي‌روش در خصوص شايعاتي که پيرامون قرارداد او با باشگاه پورتو مطرح مي‌شود گفت: چيزي که مشخص است اينکه بين من و پورتو هيچ صحبتي نبوده و تا سال 2014 و پايان جام جهاني برزيل با تيم ملي ايران قرارداد دارم. قراردادم با باشگاه پورتو را تکذيب مي‌کنم و تنها به صورت شفاهي آن هم قبل از عقد قرارداد با ايران با آنها صحبت‌هايي انجام داده‌ام ولي وقتي با فدراسيون فوتبال ايران توافق کردم همه چيز منتفي و ديگر سرمربي تيم ملي ايران خواهم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 10 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 1435
بازدید کل : 71810
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket